fanfanfan

skulle precis springa iväg till bussen när jag kom på att det nog var idag de nya tidtabellerna skulle börja gälla.
bäst att kolla på internet först.. jovisst, den bussen jag brukar ta till jobb går givetvis inte under sommaren.
så nu får jag ta den som går efter och då kommer jag troligtvis komma ett par minuter för sent.
jag hatar att komma för sent.

usch vad jobbigt det känns med måndag förresten.
tur att det bara är en kort vecka, men den blir ändå intensiv på grund av utbildningen på jobbet.

såg på the number 23 igår med A. haha, snacka om att man blir besatt av siffror efter den filmen!
allt är 23. jag har 7 bokstäver i mitt förnamn och 7 i mitt efternamn. 7+7=14 = 1+4=5 = 2+3.
när filmen var slut slog vi över till em-fotbollen. vad tror ni matchen slutar? 3-2 (omvänt 23) vem blir utvisad? målvakten med nummer 23 på tröjan.
hehehe. spooky va. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback