up early

idag gick jag upp tidigt. 07:00 var jag uppe. och jag börjar jobba om mer än en halvtimme.
gjorde vid mig och hoppade på första bästa bussen in till stan för att sticka till posten och bara hoppas på att det var rätt paket.
det var det. :] det konstiga var att den avin jag hade var en påminnelse, så egentligen skulle jag kunnat hämta paketet redan den 18:e typ, men jag hade ju inte fått någon annan avi.
men nu har jag fått ut mitt paket och min sista julklapp. :]

när jag kom ut från posten tänkte jag ta stadsbussen bort till stationen, men just då kom en buss som skulle gå till helsingborg, så jag hoppade på den.
den tar mycket längre tid än tåget, men jag hade ju inte bråttom och det var ganska mysigt att sitta på en varm buss. :]

nu ska jag käka lite frukost här på jobb, för det gjorde jag inte imorse. jobbar fram till 18 (om de inte släpper ledigheter) och sen blir det direkt hem till moster lotta för att fira lillejulafton.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va mysigt vi skall ha det ikväll! : )

Postat av: mika

nathalie: ja, verkligen. :) hur länge ska du jobba idag?

2008-12-23 @ 11:48:02
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback