nisch?

idag fick jag höra att min blogg var trist, som alla andras och utan nisch.
jaha, och?
ungefär det samma sa jag när en 50-årig sleten kärring kom fram till mig på toaletten när jag var ute och sa att jag skulle dra upp min klänning. "varför skulle jag?", sa jag. "det skulle se bättre ut", sa hon. "och?", sa jag, men tänkte "mina bröst sitter där dom ska, till skillnad från dina så det gör nog inget om dom visas lite"

haha, nä, men över till roligare saker.
idag flirtade jag till det med en kund på jobb över telefonen. det började med att han satt och snackade skit om 118 800 och att dom inte hittade osv. sen hittade inte jag det han sökte heller. då började vi skratta.
sen bad han mig ta hans nummer. jag skrev ner det, men jag har inte hört av mig direkt, haha!
han sa att han skulle leta upp mig på facebook. vi får väl se. haha!

en jobbdag kvar, sen är det helg. skönt!

hade tänkt skriva om något mer, men kommer inte ihåg, så det var nog inget viktigt.
vi hörs snart, darlings!

vad händer i helgen förresten, vänner & okända?
puss.

Kommentarer
Postat av: Pauline

jag tycker inte att din blogg är trist i alla fall :) vet ej vad som händer i helgen, ska i alla fall hämta min pappa som har varit i Australien, själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback