kela

okey, back to mr flirtande kund.
han har ett alias nu - säljare 44. det var det enda jag fick fram när jag sökte på hans nummer.
han har avslöjat sitt namn också men av förklarliga skäl så utlämnas det givetvis inte här.
jag facebookade honom, men såklart kommer man inte in.
jag googlade honom - inga intressanta träffar.

han verkar ha gjort detsamma.
google är min värsta mardröm.
jag fick ett sms för en stund sen "så du är ledig hela helgen, kela."
kela?! var har han fått det ifrån?! känner han någon som känner mig?
men sen fattade jag att han måste kommit in på min blogg.

man är inte alls anonym här.
googlar man mitt namn är bloggen den första träffen som kommer upp.
vidare kommer andra
roliga träffar.

så nu kan han följa mitt liv så länge han vill.
och jag vet ingenting om honom.
jag hatar när folk har övertaget.

Kommentarer
Postat av: Martina.

men du kan ju ändra intsällningarna på blogg.se! att du inte vill att din blogg ska synas vid google-sökningar. :) men det kanske du inte vill? :P

2008-08-24 @ 10:12:20
Postat av: mika

martina: nja, jag vill ju egentligen att den ska finnas där, men det hade varit skönt att ha kontroll över vilka som ska hitta den. ;]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback