hemma efter äventyr

ja, då var man på trygg mark igen efter helgens äventyr.
igår åkte jag in till malmö och träffade upp yvonne och hennes vänner för att fira hennes födelsedag (idag! grattis baby!).
hennes killkompis joel hade beställt bord på gozzip i malmö och vi började beställa in drinkar.
efter andra rundan sa dom till oss att dom inte hade tid med oss längre.
"vi har bara tid med dom som äter". och där var inte ens mycket folk.
man dissar inte ett sällskap på 15 personer som dessutom inte snålar med beställningarna.

vi lämnade givetvis gozzip ganska snabbt efter det.
aldrig mer kommer jag sätta min fot där igen.
"vi bryr oss inte om vad ni tycker"
- "nej, men ni bryr er kanske om vad halva våra umgängeskretsar tycker"

sen gick vi ett par olika på olika håll. jag, yvonne, joel, dajana och jessica gick till swingstället.
joel till mig: "hahaha, hur fan kan du få det till swingstället, det står swingtältet!"
där träffade yvonne sin gamla lärare och det var inte så konstigt som det låter eftersom medelåldern var 60+.
vi beställde i alla fall in cider och satte oss vid kanalen där vi träffade två japaner.
det var det sjukaste, haha!
ni vet hur man ser på tv att japaner bara skrattar och tycker att allt är skitkul? så är det i verkligheten också!
"hello, my name is mikaela".
- "ahh. hahahahahahahahahaha".

där fick jag även reda på att jag och joel typ är tajta redan.
"var i svalöv bor du?"
- "ganska centralt. vadådå?"
"vilken adress?"
- "minadresssomjagintevillskrivahär."
"vilket nummer?"
- "#".
"aaah, då är det ni som skickar ett paket med ups fram och tillbaka hela tiden! jag tyckte väl att jag kände igen dig. jag kommer till er på måndag igen!"

så nu kommer han komma hit imorgon, haha! hoppas att jag är hemma då!

när vi var trötta på swingstället så gick vi till b&b på lilla torg i malmö där fler drinkar och shotar dracks.
i denna vevan träffade jag även satti och kalle på mello yello och sen blev det att jag hängde med dom resten av kvällen.
fick inte tag i yvonne på mobilen mer.

vi tittade på timo räisänen och jag bara längtade tills det skulle va över så vi kunde gå till burger king och käka.
missförstå mig rätt. jag har inget emot timo men som jag brukar säga: "i don't like sharing.". hehe! ;]

sen blev det äntligen burger king utspätt med massa snaskigt skvaller. efter typ en halvtimme/trekvart gick vi ut igen och då såg jag att timo stod kvar bredvid scenen.
"har du sett... timo är fortfarande kvar"
- "kooooom!! fram med kameran!"
så vi snackade lite med honom, fick autografer, flirtade med bandkompisen och sen var vi nöjda.

tog tåget till lund och sov hos A.
"vet du vad du ska göra nu? du ska ta ut dina linser, spotta ut ditt tuggummi och borsta dina tänder. du stinker bara sprit!"
hehehe, tack för den!

vilken historia va? synd att min kamera fortfarande är på reperation. sjukt sega jävlar!
men det kommer kanske någon bild sen från någon annans kamera!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, som sagt så gillar jag verkligen att följa dina äventyr!

Postat av: mika

anna: vad kul att höra. ibland önskar man att man var lite mer anonym bara, då jäklar hade det bjudits på äventyr. ;]

2008-08-18 @ 23:04:20
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback