vilka tjejer!

...och vilka klänningar!
stureplan(.se?) firade tre år igår och det fanns många finklädda i vimlet!
sofi fahrman scorar så gott som alltid. fan vad jag gillar den tjejen!
michaela/rar hade superfin klänning från hugo boss. hon är så söt i sin lugg!
elin kling är ännu en pingla som alltid är supersnygg, framför allt när det vankas fest.
om jag bara fick en klänning i sommar så skulle det kunna bli den från carin wester. linns stjärnklänning gillar jag också!
ser ni vem första tjejen på sista bilden är då? jo, men visst är det eva från eva&adam. hon har växt till sig. fin utstyrsel har hon också!

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Jaa, ge mig deras klänningar :D Gillar verkligen Miss Fornis! Och Elin Klings var bara för söt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback