problem!

det var ju egentligen ett par stövlar jag var ute efter igår, men det gick inte så himla bra med det.
alla stövlar är så himla smala så om man har lite större vader så är det omöjligt att hitta ett par som passar!

provade flera olika på din sko, men på alla fanns det något att anmärka på.


för trånga och för spetsiga.


vill helst ha låga i första hand.


konstigt material.


snyggaste modellen, men hur känns det med nitarna?
jag frågar er eftersom jag inte är säker själv.
de var tillräckligt stora runt vaderna och hade snygg rund tå.. så hade de varit helsvarta hade jag slagit till direkt.


Kommentarer
Postat av: I

skit coolt med nitar, har synts till på catwalken för bla Rodartes höstkollektion.
Såg de idag, jätte fina... gillar att de e så vida i skaftet + färgen... Varför vill du ha helt svarta de kommer ändå att slitas ut efter ett tag...

2007-09-04 @ 16:31:10
Postat av: Maria

Har samma problem som dig, jag köper lite pösigare dra-på-stövlar istället för de smala med dragkedja.

2007-09-04 @ 18:56:47
Postat av: mikaela

l: ja, jag ska till stan imorgon igen så jag ska prova dem igen då! :] tack för dina åsikter! :)
maria: ja, dragkedja är i princip uteslutet. tråkigt att alla är så smala.

Postat av: Anna

typiskt, jag har tvärtomproblemet och alla är för stora runt vaderna, inte så snyggt det heller. Hoppas du hittar några som sitter bra snart:)

2007-09-04 @ 20:58:24
URL: http://annaoting.blogg.se
Postat av: Anonym

var har du hittat dom här? ursnygga!

2007-09-05 @ 21:53:35
Postat av: mikaela

anonym: alla på bilden kommer från din sko! :]

2007-09-05 @ 22:25:09
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback