post till mig!

image161040340-1609


tänkte visa lite post jag fått nu de senaste dagarna! :]
först och främst - armbanden från
cocoo. jag är ALLTID lika nöjd när jag beställer därifrån! :]

englas bok kom även den idag. har inte hunnit kolla mycket i den, men ärligt talat så känns den ganska tråkig och meningslös. det är nog roligare för henne själv att kolla tillbaka på gamla inlägg. inte en endaste bild innehåller boken heller. och inget extramaterial. bara blogginlägg rakt upp och ner. tur att man inte la ner mer än 40 kronor på boken.


Kommentarer
Postat av: Elizabet

haha ja alltså står du ut med ett material som sticks så är du varmt välkommen att få köpa av mig den där klänningen men annars skickar jag tillbaka den:P

Postat av: Sandra

nä englas "bok" skulle jag nog inte ens lägga en femma på, tyvärr..

2007-09-26 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback