pälsjacka

idag har det varit tomt på bloggfronten.
var med älsklingen innan jag slutligen skulle lämna honom för att åka hem. och hemresan tar två timmar. sen skulle jag iväg till posten och posta lite saker. sen mat.
nu sitter jag här! :]

40340-1607

som många andra är jag lite sugen på en fuskpälsjacka.
jag tänkte mig först en svart.. men jag har nog ångrat mig.
denna från la redoute är snygg. lite sportig med dragsko vid nederkanten och i kragen, men de gömmer jag isåfall eller klipper av.
för en ännu mer feminin look skulle jag vilja ha ett brett svart lackskärp i midjan. eller ett i skinn/läder med rosett fram till.
har någon tips på var jag hittar skärp i dessa stilarna?
jackan kostar 739 kronor, så jag skulle nog vilja ha någon rabattkod om jag skulle slå till. 40-50% hade ju varit bra! ;P

bild från laredoute.se

Kommentarer
Postat av: Katta

Vilken mysig! Och skönt att du letar efter en fuskjacka, hellre det än en riktig! :)

Postat av: mikaela

katta: ja, absolut! :]

2007-09-25 @ 22:04:02
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback