kul post


hämtade ut ett litet paket innehållande två produkter från O.P.I. ett svart nagellack och en fuktgivande lotion med pärondoft.
båda köpte jag av en säljare på tradera. har testat O.P.I:s nagellack en gång innan när jag hade påbyggda naglar och då var jag supernöjd, så jag hade/har ganska höga förväntningar!
har målat dem nu och de blev riktigt kolsvarta bara av att måla ett lager! älskar det! :]
får se hur länge det håller nu!
har både baslack och överlack utöver färgen.
85 kronor fick jag ge för nagellacket! definitivt värt det!

lotionen lukar riktigt smarrigt och man blir väldigt mjuk av den. synd att inte flaskan var större. :]
men den kostade inte mer än 20 kr tror jag.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Opi är verkligen superbra, jag har en fotfil från dem som är helt outstanding!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback