haremsbyxan

image1812
jag satt och bläddrade i josefssons kommande katalog på nätet och fick syn på
dessa haremsbyxor.
jag har inte riktigt vetat vad jag har tyckt om dem, men så som hon matchar dem på bilden är faktiskt fint. tycker jag i alla fall! vad tycker ni?

kom på att jag köpte ett par haremsbyxor från la redoute för längesen. visste inte om jag hade kvar dem, men det hade jag.. de har aldrig blivit använda! (oops!) 
var tvungen att rota fram dem.. de sitter lite tight i magen, men de passar faktiskt! :]
visar bild senare under dagen! ;P

bild från josefssons.se



vaknade tidigare än jag trodde att jag skulle göra idag.. så jag ska gå ner och avnjuta en härlig frukost nu! :] havregrynsgröt it is!
sen ska jag hämta ut ett paket!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback