önskelista del 2

40340-2039
FÖRSTORA!
här kommer del två av min önskelista. orkade inte fixa den igår!
lite billigare alternativ i denna delen! ;P

- underkläder. söta set och en korsett! korsetter är skitsvårt att hitta. dom måste sitta bra och vara hellånga (alltså inte sluta vid midjan typ). 

- sängkläder. de på bilden är ju inte sängkläder men det är de färgerna jag vill ha typ. gärna vitt med grå och silvriga kuddar. får vara satin på kuddarna men inte täcket. då fastnar fötterna i det.

- pyjamas. måste vara långbyxat och långärmat. flanell eller satin helst.

- två vita american apparel-linnen. bästa baslinnena ever! måste vara dessa, litar inte på några andra. har redan två svarta. vill gärna ha två vita också!



nu ska jag sova och det ska bli så himla skönt!
idag sålde jag svinbra på jobbet. hoppas det går lika bra imorgon!
men först ska jag träna. duktigt duktigt mikaela.

godnatt.  ♥

grattis k!

Kommentarer
Postat av: k

now thats sweet! tack!

2007-11-29 @ 19:48:23
Postat av: Julia

På mitt jobb (underklädesavdelningen på Magasin, Köpenhamn) har vi jättemånga fina korsetter, ganske dyra dock.

Postat av: Johanna

AA-linnen är prisvärda också!

2007-11-29 @ 21:09:35
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback