news

här kommer lite nyheter. haha!

♣ fick en kommentar innan om att hon hade kommenterat oftare om man inte behövt skriva in den där koden man är tvungen till här på blogg.se. jag tog tag i saken, mailade och frågade om det inte kunde vara frivilligt.
fick som svar:
Hej,
Det ska bli en valmöjlighet att välja i framtiden men jag kan tyvärr inte säga när det blir.
Mvh
Ann-Louise
hoppas att det blir SNART! är otroligt trött på koderna!

jiss kom inte med på träningen. slutade som 1:a reserv.. :/ men moster lotta ska dit!

♣ de ringde från montessoriförskolan jag vikarierade på förra veckan och frågade om jag kunde jobba imorgon. jippi! lite sysselsättning! :]
sist var jag där mellan 9 & 13:15 och var dödstrött när jag kom hem. imorgon ska jag vara där mellan 8:30 & 16:00! undrar hur det ska gå?


Kommentarer
Postat av: Mini

Det är lugnt! :)

Postat av: Lottisin

vad tråkigt att ni har gjort slut, ta hand om dig. Alltid tungt de första dagarna då man jobbar med ungar, mest pga av den höga ljudnivån, men man vänjer sig ganska snabbt och det är ju roligt! :)

2007-11-13 @ 18:51:36
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: sandrat

fortfarande sugen på en fika snart? :)

2007-11-13 @ 19:42:58
Postat av: alexandra

åh va kuligt :D men då får du ringa mig när du slutat på dagis eftersom jag slutar vid 13 tiden!

2007-11-13 @ 20:27:57
URL: http://alleballekung.blogg.se
Postat av: mikaela

mini: vad bra :D

lottisin: det är supertråkigt. :/ men att jobba med barn är kul! :]

sandrat: klart jag är! :]

alexandra: japp, jag ringer när jag kommer hem!

2007-11-13 @ 21:28:15
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback