mer om: cajsita design

40340-1962
minns ni att jag bloggade om ett
halsband i form utav ett kassettband häromdagen?
självaste designern kommenterade det inlägget och tipsade om sin hemsida.
när jag väl hade klickat mig in där så hittade jag mycket mer fint från henne!

cajsa westerman heter den 27-åriga tjejen bakom cajsita design. och hon kommer från lund.
wohoo, en skånetjej! :]
hon började göra smycken för lite mer än två år sen då hon var mitt uppe i sina studier och behövde något kreativt att jobba med.
hennes tanke med cajsita design är coola och ovanliga smycken som inte går att hitta i de vanliga affärerna.

och visst har hon lyckats!?

jag älskar porträtthalsbanden och kamerahalsbandet.
kassettbanden finns även som soloörhänge (det på bilden är ett örhänge).

(och om jag har förstått det hela rätt så kan man få i princip vem man vill som porträtthalsband.)

Kommentarer
Postat av: elli

Jag kollade in på hennes sida... Fanns ju hur mkt snyggt som helst! Hon har verkligen lyckats med sin affärsidé =)

2007-11-07 @ 16:46:04
Postat av: Alexandra

Snygga smycken!

Postat av: Julia

Kasetthalsbandet påminner om halsband som jag och min kompis säljer! Kolla min blogg så ser du bild =)

2007-11-07 @ 20:35:22
URL: http://mega-julle.blogspot.com
Postat av: mikaela

elli: ja, verkligen! :]

alexandra: mm! :]

julia: ska kolla! :]

2007-11-07 @ 20:58:45
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Adéle

åh gud va snyggt!

2007-11-07 @ 22:53:14
URL: http://adell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback