h&m partyfavoriter del 3

här kommer tredje och sista delen av mina favoriter ur h&ms nya grejer.
underkläder. jag brukar älska underkläder, men just nu har mitt intresse för ALLT flagnat.
inget yttre spelar någon roll om man inte är glad inuti.


1-4. bh & trosor i svart & rött med lite glitter i. trosorna är i min favoritmodell och dessa har riktigt bra priser. bh: 98 kr & trosa: 59,50 kr.

5. satinkimono hade varit mysigt att ta på sig på morgonen. har faktiskt aldrig ägt en sådan! 179 kr.
6.
mysset i velour med hello kitty. men jag har ju ingen myspojke :/ jacka: 198 kr, byxa: 149 kr.
7.
kanske hade en sovmask fått mig att sova längre på morgonen. denna ser riktigt lyxig ut. 29,50 kr.

8&9. lyxigt set med korsett och stringtrosor. gillar det blandade med svart spets & grått/silver. trosa: 49,50 kr & korsett: 198 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback