h&m partyfavoriter del 1

ska försöka blanda lite "vanligt bloggande" med mitt personliga liv, så att jag inte tråkar ut er totalt.

nu har
h&m fyllt på med massa härliga kläder till stundande partytillfälle (yeah, känner suget.. or not..).
det finns hur mycket som helst som jag vill ha så jag får dela upp mina favoriter i tre delar. nu först kommer allt som är från dam. sen kommer en divideddel och en underklädesdel. men dom blir inte lika stora.
synd att man inte har några pengar..


1. maffiga armband gillar jag fortfarande. nuförtiden känner jag mig naken utan något runt ena handleden.
detta känns verkligen som ett partyarmband! 98 kr.
2. paljettkjol. vad kan man säga?! paljetter! want SO bad! 298 kr.
3. silvrig klänning i a-linjemodell. silver lyser med sin frånvaro i min garderob. 298 kr.
4. denna har jag egentigen bara med för att den är typ gratis. 29,50 kr.

5&6. glitterkuvertväskor i rosa och svart. party party! 98 kr/st.
7&8.
partyväskor i mer användarvänlig modell. (när det väl är utgång så har jag väldigt sällan kuvertväskor). 98/st.

9. silvrigt skärp med liten rosett. piffar upp vilken helsvart outfit som helst! 39,50 kr.
10. svart klänning i klassisk modell. (avtagbara axelband). nyår kanske? själv vågar jag inte ens tänka på nyår just nu.. 398 kr.
11.
kjol i lite längre modell och i en härlig lila färg! 198 kr.
12.
stickad klänning med stor rosett. känns som en klänning man kan ha både till party och till vardags! 298 kr.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Äntligen har dom fått in lite nytt :)

Postat av: mikaela

alexandra: ja, det var på tiden! det hade varit roligare om dom kommit med nytt varje vecka! behöver ju inte vara supermånga plagg, men något iaf!

2007-11-10 @ 14:45:35
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback