robins / filippa bark

min dator klabbar. :/ så jag har fått låna pappas bärbara. (meaning: jag har inga bilder och inget  bloggmaterial)

men jag måste berätta lite om igår.
vi kom rätt tidigt till svt-huset i malmö och fick vänta.. sen blev vi insläppta i väntan på att inspelningen av robins skulle börja.. det bjöds på cider och lite snacks.

sen kan jag ju avslöja för alla som inte varit på en tv-inspelning att det är sjukt fejk.
man spelar in falska skratt i olika nivåer och applåder innan showen börjar!
och programledaren har hela tiden sin text rullande i kameran framför sig.

men men.. jag antar att det är så det blir proffsigt!
efteråt var det dags för intervjun med filippa bark!
hon mötte oss som sissela i filippa-kläder för att sedan bli filippa i intervjun och slutligen fick vi prata med henne som sissela igen.
jag trodde att det skulle vara sjukt svårt att göra en filmad intervju med henne och trodde att jag skulle falla i gapskratt hela tiden, men jag var så fokuserad så det var inte alls svårt faktiskt. men jag kommer nog skratta när jag ser filminslaget sen. :]

när det är klippt och så lovar jag att länka till det! :D
det var hur som helst en sjukt bra dag!
jag älskar robins och filippa och sissela och vill bara uppleva samma sak igen! :D


Kommentarer
Postat av: Melissa

låter kul!

Postat av: j

får alla höstkatalogen nu eller är det spec utvalda? du beställde den via nätet eller?

2007-05-09 @ 15:55:59
URL: http://jeeena.blogg.se
Postat av: mikaela

melissa: ja, det var det :D

j: jag beställde den på hemsidan bara :)

2007-05-09 @ 18:58:21
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback