student

40340-1123
jaaa, igår tog jag studenten från medieprogrammet på filbornaskolan i helsingborg! känns faktiskt inte så konstigt. vet inte om det beror på att jag inte fattat än, eller om det beror på något annat.
jag är helnöjd med dagen.
började med jättemysig champagnefrukost, sen var det mingel i skolan med stipendie- och betygsutdelning. jag fick stipendie från helsingborgs dagblad. :D
utspringet på skolan var en MAGISK känsla.
vädret var ju super! det var nästan FÖR bra. man var svettig hela tiden och jag fick duscha när jag kom hem, haha!
sen kom hela släkten och jag fick massa fina och användbara presenter.
fick en weekendresa till stockholm, köpenhamn eller göteborg för två personer! :] även en del till hemgiften, smycken osv.

Kommentarer
Postat av: sofie

de har jag med :)

2007-06-09 @ 23:48:49
Postat av: Sara

Grattis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback