nellyrean

det var väl ingen som missade nellyrean idag. jag beställde tre klänningar därifrån! ska bli kul att få hem dom! hoppas att dom passar!

1. soft partyklänning. den ser lagom sval ut för att även kunna ha den nu i sommar. 161 kr.
2. marininspirerad söt klänning. 269 kr.
3. ja, denna har jag ju velat ha sjukt länge, och nu var jag tvungen att slå till. 356 kr. 

alla priserna var efter diverse avdragna rabatter. det blev inte jättebilligt, men jämfört med originalpris så..!
när jag sen slog in junitrosa vid presentkortsluckan så fick jag även en gratis trosa på köpet. :]

(nu kommer mamma bli arg för att jag shoppat igen. hon fyller förresten år idag - GRATTIS än en gång!)

Kommentarer
Postat av: Becca

beställde också från rean idag. så segt de var första timmen!

2007-06-13 @ 00:03:30
Postat av: mikaela

becca: det kan jag tänka mig! jag beställde inte förrän igårkväll! :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback