julklappar

först och främst vill jag bara säga tack till alla jag fick julklappar av. :]
de två bästa julklapparna var lätt laptopen jag fick (som jag veeerkligen behövde!) och ett nintendo wii som hela familjen fick av tomten.
fått så himla mycket nu den senaste tiden. ipod, ny tv, laptop, wii..
känns som att man inte ska be om något nu den närmsta tiden.. ;P

vi testade vårt wii med min kusins spel guitar hero.
haha, det var sjukt kul faktiskt.
jag blev utbuad, men jag tror att jag hade kunnat bli bra på det om jag bara fått träna lite mer.
spelet gick ju dock av på 800 kronor.. som hittat? ;P

tänkte skriva ner här vad jag fick;
- laptop LG notebook
- nintendo wii
- pengar
- smink
- nessesärer
- krämer
- nattlinne
- pyjamaser
- morgonrock
- fleccefilt
- ring
- strumpor
- tishor
- tomteprydnad

jag tror det var det hele. :]

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina julklappar :) Nintendo wii sports är jätte roligt :)

Postat av: Anna

Förresten ;) Har du lust att hjälpa med mig några detaljer på designen?

2007-12-25 @ 09:24:43
URL: http://stylebyanna.com
Postat av: Lizette

Snygg dator, fick en precis likadan nu i julklapp :)

2007-12-27 @ 19:30:13
URL: http://zettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback