död?

nej, jag är inte död.
jag har bara haft 0 fantasi. inget att skriva om.
men jag ska försöka skriva lite mer nu, även om det nog kommer att bli en hektisk vecka innan vi går ut på praktik.

kanske kan berätta lite om helgen.

fredag: hade lite förfest bara tre pers, sen var vi ute och svirade i storstan. det var kul men det var nästan lite för mycket folk. :/ kvällen slutade med en fläskläpp för min del. (haha, nej, det var inte så farligt. den var väldigt liten och det var egentligen menat som en kram!)
kom hem vid 3-tiden så det var rätt så lugnt.

lördag: runt 20:00 på fredagen så ringde chefen för ett företag där jag jobbat innan och frågade om jag inte kunde jobba när hif-ifk göteborg spelade. eftersom det är goa pengar och jag egentligen inte hade något annat att göra på dagen så ställde jag upp.
serverade sponsorerna i sina loger.
var hemma vid åtta-tiden och då kom min kära älskling till mig. tittade lite på tv, och sen somnade jag.

söndag: söndag är det ju idag. kommer nog att bli slappt. har bara ett uppdrag, och det kan jag inte berätta om än. stay in for more news! ;]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback