V&R online

40340-58840340-58640340-58540340-587

självklart pallade inte h&m's shop online trycket inatt när viktor&rolf-kollektionen släpptes. men när jag överhuvudtaget kom in (00:30 typ) så fanns det ändå rätt mycket kvar. så jag hittade dessa fyra godbitar - allt jag ville ha. (första tröjan i VITT!) blev överlycklig när allt var i rätt storlekar så jag klickade mig vidare till kassan.
när jag ska checka ut så står det "slutsåld" på alla plagg! jag trodde att man reserverade plaggen när man stoppade ner dom i shoppingbagen, men tydligen inte.

usch, vad sur jag blev!

så om det är någon som fått tag i dessa plagg här ovan och kan tänka sig att sälja det till mig utan att ta ut ett väldans överpris (betalar självklart frakten om det behövs skickas!) hojta till! (storlekar 42/44.)
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Jossan

Har inga glädjande nyheter om V&R..
men skulle bara säga att jag diggar din blogg:)

Postat av: nad

den vita såg jag på h&m idag, var grymt likt den iaf. har bara sett den på bilder ju, men den såg ut som den rosa..

2006-11-13 @ 18:10:52
Postat av: Julia

Det hände mig på asos en gång, skitstörigt!

2006-11-14 @ 10:03:46
URL: http://missharn.blogs.se
Postat av: Covergirl

Det finns kvar V&R kläder på många H&M. Den på Drottninggatan har små storlekar oxå.

2006-11-14 @ 10:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback