skinnjackan

40340-96

detta är skinnjackan jag köpte från blocket - 650 kronor. PERFEKT! daddy som betalar ändå iofs.. märket är amoress, vilket jag faktiskt inte känner till alls.
hon skulle skicka den idag efter klockan tolv, så vi får se när jag får den..
nu hoppas jag bara att den är lika fin i verkligheten och att den PASSAR! det är väl lika bra att börja på min 1800-kalori-diet.

angående shoppingen idag har jag inte riktigt bestämt mig. vet inte hur fint väder det blir. just nu är jag trött men vi får se hur det utvecklas, annars tar jag det imorgon bara när jag ändå ska in till helsingborg på min skolavslutning.
oooooh, sommarlooov!

Kommentarer
Postat av: Ally

Åh så söt, jag vill verkligen också ha en skinnjacka :/ kanske borde satsa på en pre-owned? Annars hittade jag den sötaste of them all på Morgan men det var lite out of min prisklass så att säga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback