sexparty


40340-132

idag ska jag hem till min kompis på sexparty. det blir första gången jag är på något sånt och det ska faktiskt bli jättekul. perfekt som förfest och sen fortsätter väl kalaset utan "sexet".
det är collero som har något som kallas för
eroction homeparty. och ungefär såhär kommer det gå till.

nu är jag hos pojkvännen och vill egentligen bara hem för att se om mitt paket från asos har kommit. ååh, jag hoppas!

blir nog en "dagens outfit" senare idag. dom senaste dagarna har man ju inte gått i annat än bikini så det har jag inte velat fota och lägga ut.

måste komma ihåg att ta med mig kamera ikväll!


Kommentarer
Postat av: jen

ja och tjejerna här hemma har alltid pratat om att fixa sånt där party. låter verkligen jätte kul! hoppas du får en super kväll! (: mvh jen

Postat av: kela

jen: jag får berätta om hur det var sen så kanske ni bestämmer er! :]

2006-06-16 @ 11:40:23
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: sofie

åhh det är skitkul, fast vi hade en sån tråkig som pratade, hon förstörde duktigt stämmingen! hoppas ni får en bra :)

2006-06-16 @ 14:18:49
Postat av: anna

Liten fråga, hur är Asos storlekar? Får man betala massa tullavgifter? :)

2006-06-17 @ 20:28:28
URL: http://www.mimmimus.blogspot.com
Postat av: mikaela

anna: asos storlekar är helt normala! och nej, du betalar frakt bara. brukar ligga runt 60 kronor om du inte köper så mycket. annars blir det ca 200 kronor frakt - då är det smart att beställa tillsammans med en kompis så ni kan dela på frakten!

2006-06-18 @ 20:32:41
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback