impulsköp

40340-155

nelly har påbörjat en stor medlemsrea med 30-80% rabatt på utvalda varor. men skynda er - plaggen tar slut snabbt! jag lyckades roffa åt mig denna söta kjol och den underbara blommiga skjortklänningen. båda kostade 169 kr/st och kommer från Ichi.
bara till att hoppas på att de hinner komma innan tisdag. (det stod att det brukade ta 1-3 dagar)
vill ni också fynda så gå in genom denna länk så får ni 50 kronors rabatt.

nej, nu missar jag för mycket av extreme home makeover. berätta gärna om ni också fyndar något!
puss!

Kommentarer
Postat av: sabina

jag tänkte faktiskt också köpa kjolen, men det fanns typ inga kvar då :(

Postat av: mikaela

sabina: vad tråkigt! :(

2006-07-03 @ 17:17:04
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback