hembiträdet

40340-111åh, vad jag jag älskar när solen står högt på himmeln. det är över 20 grader och det hade nästan varit för varmt om man inte haft pool som vi! :] det är ingen riktig nergrävd men den är över en meter djup och perfekt när man behöver svalka sig.
i solen har jag även läst ut hembiträdet  av marie hermanson. en rätt bra deckare som är väldigt lätt att ta sig igenom. avkopplande läsning i sommarsolen, absolut!
så vilken bok ska man nu läsa? funderar på hur kär får man bli? av katarina von bredow. det är en bok min syster lånat på skolbiblioteket så jag vet inte om den passar mig - vi får väl se! :]

nu ska jag ut igen!
ha en bra dag allihopa - glöm inte bort sveriges första match i vm ikväll!

Kommentarer
Postat av: emma

Härligt härligt med sommar:)

Postat av: ull

åååh, gillade omslaget på den där boken. kanske skulle ta och läsa den x)

lyxigt med pool, själv går jag runt och suckar över att det är för varmt ;o jag är en sådan pessimist x'D

2006-06-10 @ 20:47:10
URL: http://kilklack.blogg.se
Postat av: Frida

Ja, jag vill också ha poooool!

2006-06-10 @ 23:28:50
URL: http://fritte.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback