outfit 28/7-06

40340-221

orange tröja - benetton
svart tröja under - MQ
jeans - h&m
skor - nilsson (tror jag!) jag har i alla fall piffat upp dom och tagit bort dom slitna läderbanden och satt i nya vita sidenband. bild kommer kanske såsmåningom!

detta var outfiten till ett besök hos optikern. men det var semesterstängt så det blev till att vandra hemåt i regnet igen. jag som vill ha mina linser NU!
kommer nog inte att blogga så mycket mer idag. jag och c har varit tillsammans i 3 år idag så vi ska bara ägna oss åt varandra! :]
kanske blir en annan outfit när jag ska träffa honom? ja, det blir det nog. får se vad jag hittar i garderoben!

jag har förresten fått lite hjälp av karin (med egen
webbshop!) med hur man ska sy "jackan", så nu ska jag leta efter mönster och tyg så fort jag kommer till ett ställe med tygaffär. tack så mycket karin, och tack så mycket nadja för att du tipsade mig om henne! wohow, undrar hur det här ska gå ?

Kommentarer
Postat av: anna

riktigt söt outfit, gillar den tröjan skarpt.
har nått liknande från cubus :) LIKE IT !

Postat av: Karin

Ser på statistiken när folk har länkat till min sida så jag hittade hit :) Lycka till med jackan, säg till om det är nåt du undrar över så kanske jag kan hjälpa lite till.

2006-08-01 @ 16:25:42
URL: http://lilyofthevalley.livejournal.com/
Postat av: mikaela

anna: tack så mycket! jasså? då kanske man ska spana in cubus då!

karin: tack så mycket! lär nog behöva lite hjälp.

2006-08-01 @ 23:04:48
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback