SHOPINTUITION

40340-229


har lidit av en smärre idétorka nu, det är därför ni inte har fått höra ifrån mig.
det var kul att höra vad alla hade för
framtidsplaner i alla fall och ni får fortfarande lov att tipsa.

jag däremot tänkte tipsa er om ännu en webshop. SHOPINTUITION är namnet och jag vet inte hur många det är som känner till den - jag har i alla fall inte läst om den i andra bloggar. det finns supersöta kläder där i alla fall, både till kvinnor män, barn och babys.
älskar speciellt hårbanden som finns på bilden. fler ser ni här. lite synd att dom är rätt dyra bara. dom har dock en stor rea där man kan fynda en del!
märket primp som syns på bl.a paris hilton och nicole richie har dom också! söta kläder men väldigt dyra!
... sen om dom shippar till sverige har jag faktiskt inte hunnit undersöka, men det kanske ni kan göra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback