THE skinnjacka

40340-2353
största anledningen till att jag velat åka till malmö är för att leta efter en galet fin skinnjacka jag fått upp ögonen för.
jag har inte ens vågat blogga om den innan, men nu känner jag att jag kan göra det.
så vitt jag har förstått så finns den bara i storstäderna, verkar vara helt slut i stockholm och när jag ringde till första butiken i malmö så fattade hon direkt vilken det var ("aha, den! nä, den är helt slut."). ringde till butik nr 2.. inte fanns den där heller. jag ringde till tredje h&m och då visste hon inte riktigt vilken jag menade.. men hon sa att hon skulle kolla. efter ett tag kommer hon tillbaka i luren och säger: "vet du vad? det finns bara en enda kvar och det är i din storlek! jag hänger undan den till dig!" YES!
så nu hänger den där till på måndag.
jag tänkte jag skulle åka dit redan idag efter att jag slutat jobba, men sen fick jag jobba en timme längre och då blev det för sent tyckte jag. så nu måste jag komma till malmö innan måndag.

det är fanimej den finaste skinnjackan jag någonsin sett!

Kommentarer
Postat av: klara

den var riktigt fin!

Postat av: mikaela

klara: aa, jag blev kär vid första ögonkastet! :D

2008-03-07 @ 19:23:32
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: alle

vilken tur att vi inte har samma smak ;D

2008-03-08 @ 05:54:01
URL: http://alleballekung.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag gillar skinnjackor men det där är inte min stil.

2008-03-08 @ 18:18:40
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback