OPI X 3

40340-2487

jag har tidigare hyllat OPI:s nagellack.
de är väldigt lättapplicerade och håller grymt länge!
förra helgen målade jag mina naglar med favoritnaggellacket
strawberry fields, och det sitter fortfarande kvar så gott som utan avskavningar.

bestämde mig för att klicka hem tre nya nagellack i våriga/somriga färger.
de kostar 140 kronor på kicks, men på tradera kan man klicka hem dom för 85-89 kr styck!
och då kommer de helt oöppnade!
jag köper mina av säljaren 70pernilla.

här ser det första och sista lacket rätt lika ut, men jag har gått efter säljarens färgprover som syns på länkarna nedan.
1. den första färgen är en matt ljus korallröd. (se säljarens bild här)
2. nummer två är en ljus ljus rosa. även den matt! hoppas att den är ganska täckande. (bild)
3. ett matt orange nagellack saknas i min samling, så jag slog till på detta. (bild)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är också inne på att köpa lite nya lack. Jag har kört på Mavalas tidigare men tröttnat rejält, de håller inte mer än från 11 till middag :P

Men om du fick välja, vilka är bäst? Opi eller Essie?

Postat av: mikaela

anna: näe, mavalas är ju bäst bland budgetlacken, men håller inte alla våra krav! jag skulle absolut välja OPI före Essie!

2008-04-05 @ 14:14:14
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: leia

ursnygga lack.....vill också ha.....men får bli en annan månad.

Snygg blogg överhuvudtaget!!
kram

2008-04-05 @ 21:53:25
URL: http://leiastankar.blogg.se
Postat av: mikaela

leia: tack så jättemycket! :) kram!

2008-04-06 @ 15:45:48
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback