h&m exotic

40340-2545
under
topp 5 på h&m:s hemsida hittar du temat exotic.
ett tema jag gillar - titta bara på dessa fina skapelser!
klänningen är ju redan ganska ombloggad. tror den kommer ut kommande vecka om jag inte minns helt fel. (eller kanske redan nu i veckan?) någon som sett den?
kjolen är också fin. tänker mig den till en enkel vit tee och gladiatorsandaler. it-frillan med ett nice hårband gör utstyrseln perfekt.
vet dessvärre inte alls när kjolen kommer ut eller från vilken avdelning den är ifrån.

Kommentarer
Postat av: Nina

Klänningen har redan kommit ut i butik :)

2008-04-20 @ 16:36:58
Postat av: Maria

jag såg klänningen i sthlm i fredags

2008-04-20 @ 16:39:22
Postat av: Lollo

åh klänningen var fin!

Postat av: Anonym

jag vill också ha klänningen!!!men de ska in släppa den i nätbuktiken eller det plus affärer?ngn spec avd typ h&m trend eller?vill ha, vill ha, vill ha!!!

2008-04-22 @ 08:27:40
URL: http://josefiiineeS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback