köpenhamnshopping

tyvärr så hittade jag inte drömklänningen i köpenhamn. så nu blir jag nog nästan tvungen att ta mig till malmö. men nääär? kanske på onsdag, slutar rätt så tidigt då. men nu har jag knappt råd till den. får nog låna pengar.. :/ men oj vad fina kläder det fanns på h&m trend. hoppas att det kommer till helsingborg så småningom. man kan ju hoppas...

shoppingen i köpenhamn var för övrigt bra (förmodligen ingen överraskning) och jag hade gärna varit där med lite mer pengar.

detta var vad jag hittade:



- ett jättefint glasögonfodral. mitt gamla var totalt krossat och detta är så stort att både mina vanliga glasögon och mina pilotbrillor får plats. NICE! 39:90 danska kronor på indiska.
- blomman ovanpå sitter inte fast på fodralet utan är en brosch jag var i starkt behov av igår så jag köpte också denna på indiska för samma pris.



- en söt gråmelerad tröja. storlek xl ger en skön oversized modell. älskar den! titta bara på de söta knapparna i ryggen. bilden när jag har den på mig gör den verkligen ingen rättvisa. hittade inget bra ljus att fota den framifrån, så kolla på de två första bilderna. även denna var ifrån indiska. 229 danska kronor.



- en ldb ifrån zara. det fanns jättemycket fint på zara i köpenhamn, men ja som sagt.. plånboken strejkade.
denna kommer nog att bli jättefin tillsammans med mina röda stövlar och ett skärp i midjan! 329 danska kronor.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Guud vilka fina saker du hittade=)

Postat av: Sofie

Allt var tjusigt, men gillade din ide till sista plagget från zara, kommer bli supersnyggt!

2006-09-03 @ 22:45:51
Postat av: mikaela

josefine: tack, jag är supernöjd!

sofie: tack tack. vi får väl se hur det blir! :]

2006-09-03 @ 22:55:21
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Sigrid

sät blus!

2006-09-04 @ 09:06:02
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Anna

Det låter som en trevlig dag. man borde kanske åka till köpenhamn någon dag :)

2006-09-04 @ 19:50:59
URL: http://annaofsweden.blogg.se
Postat av: Anonym

Varför åker man till Köpenhamn och handlar på Zara och Indiska?

2006-09-05 @ 02:36:18
Postat av: mikaela

sigrid: tack!

anna: ja, det var trevligt! :]

anonym: jag åkte inte bara till köpenhamn för att shoppa, men ja, det kan man väl göra. jag har bara zara i malmö annars, då kan jag lika bra åka till köpenhamn. lite svårt att förutspå vad man ska handla..

2006-09-05 @ 05:23:00
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback