klickeliklick

40340-597



detta var det jag klickade hem från h&m's nyinkomna igår.

1. cardigan. med sidenband i midjan och söta puffärmar. 298 kr.

2. kjol. i klockad modell och med avtagbart skärp, nog snyggast utan.  249 kr.
3. blus. föll för den mörkgröna färgen. satin. puffärmar. 198 kr.
4. byxor. i satin. dom såg snygga ut på modellen, får väl se hur dom är in real life. 198 kr.
5. klänning 1. grönt till nyår? gullig rosett i midjan. ska bli kul att se den. 349 kr.
6. klänning 2. många har redan hunnit blogga om den, och självklart föll även jag för denna dröm i 100% siden. 398 kr.


förutom detta så fyndade jag även lite;
 (klicka upp bilden)
- bodylotion. en liten fråga.. BLIR man brun av denna, eller behåller den bara färgen? 39 kr.
- rosa vardagstopp. har INTE mycket rosa i min garderob. tänkte prova nu när jag har svart hår - no more barbie. 29 kr.
- läppglans. har hört mycket bra om h&m's läppglans så jag tänkte prova. :] 29 kr.
- svart festtopp. skynda fynda! dessa säljs nu ut för 29:50 och finns i svart, rött och ljusgrå! 95% viskos.

bilder lånade ifrån hm.com.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Provade den gröna klänningen idag, fast i svart. Vra inte alls som jag hade hoppats :( Ville ju ha den till nyår.

Postat av: mikaela

mikaela: åhh, inte? :/ vad tråkigt! well, jag får prova den så får vi se.

2006-11-16 @ 17:19:18
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Emelie

Undrar om den svarta fina klänningen du beställt. Vet du om den finns i butik så att man kan prova den? Får man fråga vilken storlek du tagit? Väljer mellan två storlekar. Fast det kanske inte är så krångligt att skicka tillbaka?

Förresten gillar jag den gröna också! Tyckte den satt kanon när jag provade den iaf. En riktig nyårskaramell!

Tacksam för svar!

2006-11-16 @ 21:48:31
Postat av: mikaela

emelie: jag har tyvärr inte fått hem den än så jag kan inte hjälpa dig så mycket just nu. vet inte heller om den finns i butik eller inte.
kul att du säger bra saker om den gröna i alla fall. längtar såå tills dom kommer! men kom tillbaka och fråga mig i nästa vecka, då klänningarna ska komma! :] och förresten.. returer till h&m är inte alls krångligt! så chansa nu medan dom finns kvar! :]

2006-11-16 @ 21:50:45
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Nelle

Om du inte blir nöjd av resultatet av Niveas Brun utan sol så rekommenderar jag DOVES! Skitbra

2006-11-17 @ 16:53:54
URL: http://cornelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback