mors dag

jag har kommit på en bra idé nu.
efter jag gett mamma alla presenter imorgon och hon är på gott humör så tänker jag fråga om hon kan sponsra mig med en vårjacka.
då kan jag använda alla mina pengar till SHOOORTS!
asos hade två fina;


dom kostar 216 kr, resp. 244 kr.
eller ja, dom har ju egentligen flera andra som också är fina. men jag fastnade för färgen på de första och sen har jag varit på jakt efter ett par i jeans.

annars finns det ju fina på H&M också för 98 kronor styck. och dom finns i flera olika färger. jag gillar de khakigröna, de bruna och de blåa mest. det är färgerna som finns på rowells. vet inte om det finns fler i affärerna, någon som vet?

  

...nu är det bara att hoppas på att mamma gillar morsdagpresenterna som består av bla; prov på toblerone kaffe och my little pony-film. HAHA!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Shortsen finns i flera färger i affärerna, köpte själv ett par svarta, okej passform men inte mer, fast med tanke på priset så är de heltklart värda pengarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback