lillejulafton

..är snart avklarad!
tänkte slänga in lite bilder innan jag går och lägger mig.
sen är det julafton när jag vaknar. :] wohow. blir som ett litet barn!

lite allmänt:

1. julklappssäckarna är fulla! :]
2. mammas goda julgodis. (som jag för tillfället inte ens orkar tänka på)
3. fint uppdukat innan middagen.

mina julklappar:

1. ett halsband + två trosor av älskling! ett presentkort på H&m på 500 kr av pojkvännens föräldrar. ett presentkort i en butik av pojkvännens storasyster.
2. en kofta från älsk!
3. chokladask + 300 kr presentkort av morfar!

som jag gav till christian:

1. badrock, halsduk och handskar.
2. tavla nr 1.
3. tavla nr 2.
4. tavla nr 3.
5. kärleksförlaringsboken.
6. same as ovan. (innuti)

Kommentarer
Postat av: L

var finns den boken att köpa? :D

2006-12-24 @ 10:41:51
Postat av: mikaela

L: den finns på bluebox.se. :]

Postat av: Anna

Coolt :) Kan du inte göra ett litet inlägg om kärleksförklaringsboken :) Vill gärna veta lite mer om den :) God Jul

2006-12-24 @ 20:30:05
URL: http://pannispannis.blogg.se
Postat av: mikaela

anna: joo, det kan jag nog se till att fixa! :]

2006-12-24 @ 23:35:54
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Sofie

de blev säkert chrill glad för :) super fint!

2006-12-25 @ 13:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback