h&m harmony

40340-336

nu har även jag spanat in harmony-kollektionen som kommit in på h&m.
tänkte hinna skriva lite om det innan jag kollar på ghost whisperer men det är lite tajt med tiden så det får gå fort.
här ovanför ser ni mina favoriter.

1.
grovstickad kofta i en färg som kallas rosa. ser jättemysig ut. skulle kunna vara fint att ha den till bara leggings med kanske ett vitt linne under. beroende på hur lång koftan är.

2. klänning. jag behöver verkligen fler klänningar. speciellt i höstfärger. denna hade varit jättesöt i höst och vinter.

3. linnet var bara SÅ gulligt! älskar färgen och mönstret i det! vill ha! billigt var det också. 98 kronor.

4. söt topp i balettstuk. sidenbandet gör allt såklart, men jag har alltid varit svag för den färgen.
  (hittar tyvärr inte länken just nu)

trodde att det skulle vara mycket mer faktiskt, eller kommer det mer måntro?



Kommentarer
Postat av: Ängla

Vilken snygg svart klänning.

Postat av: Steffi

gillar också sidenbandet :)

2006-08-24 @ 23:06:46
URL: http://steffis.blogg.se
Postat av: Josefine

Ja jag håller med dig, lite tunnt var det allt men man får hoppas på att det kommer mer=) Jag fastnade direkt för den grå/rosa koftan med små bollar på. den var bara hur mysig som helst! Men jag har redan en liknande sen förra vintern så...men sugen på den är!=) haha

2006-08-25 @ 09:41:40
URL: http://josefinelouise1.webblogg.se
Postat av: nelle

Varför kan man inte beställa den gråa tröjan med silkesband? Jag hittar bara den rosa, och den kan man inte ens beställa. Shitpomfritt :/

2006-08-26 @ 17:34:03
URL: http://cornelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback