uniq one

det är inte ofta jag skriver om hårprodukter, men nu tänker jag göra det.
jag fick ett erbjudande om att prova uniq one som är en 10-i-1-grej. haha, tänkte jag, men gav den en chans då mitt hår är i akut behov av allt som bara kan göra det liiite bättre och friskare.

detta är vad uniq one ska vara bra för:
1.    Återbygger skadat hår
2.    Tillför glans och eliminerar frissighet
3.    Skyddar vid värmestyling
4.    Gör håret silkesmjukt
5.    Färgbevarande med UVA/UVB-skydd
6.    Gör håret lättare att styla
7.    Gör håret medgörligt
8.    Ger en hållbar frisyr
9.    Förebygger kluvna toppar
10.  Ger naturlig fyllighet

jag har testat uniq one i lite mer än en vecka nu och måste säga att jag gillar den. riktigt mycket! eftersom mitt hår är ganska skadat just nu är jag beroende av en bra leave in-produkt. att håret dessutom blir otroligt lent och skyddas mot värme är bara plus. jag kan inte riktigt svara på om den lever upp till alla tio punkter, men 3-4 punkter räcker bra för mig! :]

den säljs på frisörsalonger och kostar 149 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback