säljes

jag har nu lagt upp lite grejer på tradera. hoppas de hittar nya hem! :) titta här!

Kommentarer
Postat av: sandra

heeeeej mikaela!



jag tänkte mest bara fråga dig en sak. du färgar ju håret rätt mkt har jag läst i din blogg. eller mkt och mkt, mer än mig iaf.



jag tänkte färga mitt men har lite utväxt. om jag väljer en sån toning, skulle det synas mycket utväxt då om jag färgar allt i samma färg? tänker färga det mörkare men inte jättemörkt.



//sandra

Postat av: mika

sandra: hej!

jag måste ju kanske först och främst säga att jag inte färgat håret själv på typ 4-5 år. gör det alltid hos frisör. så jag har egentligen ingen erfarenhet av det överhuvudtaget, speciellt inte mörka toningar. om färgen är ljusare än din utväxt så kan du ju bara lägga toningen i din utväxt först och sen i längderna så att utväxten får verka lite längre än resten. lycka till :)

2011-03-17 @ 08:25:02
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback