min helg


i fredags kom min vän sandra upp till götet. dessvärre glömde jag ta bilder den kvällen, men jag kan ändå berätta vad vi gjorde. vi bestämde oss för att äta middag på moon thai kitchen och mötte upp en gemensam vän, kalle, där. väldigt god mat, häftig inredning, trevlig personal men lite dåliga drinkar. därefter gick vi vidare till hello monkey och tog varsin mojito för att sedan avsluta kvällen på M2's backyard.

i lördags var vi lite smått bakis men hade bestämt oss för att dra till liseberg, och det gjorde vi. vi hann med de flesta roliga karusellerna trots lååånga köer. atmosfear, balder, uppswinget, kållerado och flumride var nog dom vi nu kan checka av från åklistan.

efter liseberg gick vi bort till heaven 23, drack fantastiska drinkar och åt goda desserter (burger king till varmrätt). klockan sprang iväg och vi lämnade inte förrän halv nio och då ösregnade det på oss. väl hemma duschade vi och drack lite vin innan åkte in till stan igen, nu med port du soleil i sikte. där dansade vi oss svettiga till stängning för att sen ta en taxi till peacock och fortsätta där. vid 04:30 tog vi ett snabbt pitstop på donken och sen en taxi hem till sköna sängen!

nu har sandra precis åkt och jag tänkte sätta på några avsnitt gossip girl. blir nog inte mycket annat gjort idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback