fixar-mickan

jag har blivit en riktig fixare. ni minns väl hur jag fixade mina sandaler? idag var det dags för min bikini.

i våras köpte jag denna fina bikinin från h&m. dessvärre har jag lite problem med att dragkedjan gärna vill åka ner. framförallt om man legat på magen. med en stundande båstadweekend och cypernresa kände jag att jag inte ville riskera någon boobflash och behövde en quickfix.

jag började rota i mammas sylåda efter en säkerhetsnål (just nu förstår jag verkligen namnet på den nålen). säkerhetsnålen satte jag på insidan ganska tätt kring dragkedjan. detta hindrar dragkejdan från att åka ner.

på framsidan syns det ingenting, speciellt inte sen när "tanden" hänger ner.
visst, bikinin blir något svårare att ta av och på sig, men det får man acceptera. ett alternativ är att sätta dit och ta bort säkerhetsnålen mellan användningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback