gold

igår sken solen och det var en fin dag. jag och lykke tog oss varsin glass efter skolan. det blev nya magnum gold med havssaltskola (?) för mig.
lite senare på kvällen körde vi en välförtjänt afterwork på sand med entrecote och fint vin.
kvällen slutade dock med en liten olycka som resulterade i en rejält stukad fot och en vanligt stukad fot.
lyckades sova till klockan fem imorse men sen ringde jag pappa och vi åkte till akuten. var rädd att den skulle vara bruten, men lyckligtvis var den inte det! jävligt svårt att gå dock eftersom jag har ont i den "friska" foten också när jag hoppar på kryckorna. jaja, så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Stackare, men gott med glass!

2010-03-07 @ 12:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback