sommar 2010


FRÅN BÅSTAD FÖRRA SOMMAREN.


Hur länge ska du vara ledig?
ska vara ledig i fem långa veckor!

Kommer du vara singel eller ej i sommar?
kommer nog vara ganska singel!


Hur många nyktra dagar blir det?
haha! det blir nog några stycken iaf!

Brukar du kolla in andra tjejers kroppar på stranden?
ja, absolut! och bikinis!


Om man vill bada i sthlm: vart gör man det?
jag har ju bara bott här i drygt en månad, så det har jag ingen koll på!


Kan du tända en grill?
såklart!


Vilka solglasögon kör du?
Ray-bans! blandar mellan wayfarers och aviators.


Går du osminkad om dagarna?
det beror på vad jag ska göra. om jag ska sola har jag givetvis inget smink.


Är du cornetto eller piggelin-tjej?
piggelin, lätt!


Vad är sommarens soundtrack?
alors on danse & we no speak americano

Var åker du på semester?
börjar med en trip till göteborg, sen båstad och slutligen italien. 


Andra sommarplaner?
fortsätta med min bok. och dricka massa vin med mina vänner!


Sommarens outfit? (En för soligt och varmt väder, en för rusk)
en skir blommig klänning. eller långklänning. och är det rusk tar jag på mig en kofta över!  


Hur håller du formen?
det gör jag inte.


SPF – ett måste eller bara ruff o båg?
definitivt ett måste! helst inte under 20.

Sommarens drink?
rosa bubbel! eller en frisk mojito!


Vad kör du för bikini?
leopardmönstrat eller helsvart.


Gå ut i Stockholm – hit eller bara turister?
räknas väl nästan själv som turist, så jag säger hit!


Hur sminkar du dig i sommar?
färgglatt! eller naturligt! beronde på occasion.


Sommarens maträtt?
grillat! ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag måste bara fråga. Kom och tänka på, för ett bra tag sedan köpte du en väska och lite nitar då du skulle försöka göra en wang liknande väska. Hur gick det?

2010-06-27 @ 23:24:05
Postat av: mika

Lina: Hehe, det blev inget projekt! Hittade ingen väska som passade tillräckligt bra för det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback