update

anonym önskade mer uppdatering och er önskan är min lag, so here we go.
kan berätta lite om gårdagen.
jag och S började med bio och såg new moon. åh. team edward för alltid!
därefter gick vi och letade efter ett bra matställe så det slutade med käk och cider på utposten i helsingborg.
sen åkte vi till landskrona så att jag kunde byta leggings (hade mina nya skinnleggings som kan ha varit förra årets sämsta köp, haha! fyfan vad de kasade ner!) och sen blev det visst fullbordad utgång efter det.
gick hem sent i något som kändes som 25 minusgrader men riktigt så farligt var det nog inte, men jag får skylla mig själv lite också eftersom jag hade en helt ofodrad vårjacka på mig. kanske ska börja tänka i andra banor och inte alltid sätta fashion före comfort. ;P

idag började jag och S med frukost på espresso house innan jag åkte hem.
har sovit från och till hela dagen förutom under maten. mormor var här och åt hos oss idag, så jag har precis skjutsat henne hem.

ja, det var nog allt just nu. vi hörs imorgon babies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback