min tisdag

sitter ni också hemma idag?
det är ju röd dag imorgon, så det är väl ganska många ute och svirar, men jag kände inte alls för det!
ikväll är min sista kväll hemma hos föräldrarna också. imorgon åker jag tillbaka till båstad och på torsdag börjar skolan igen.

har träffat linn för lunch och fika idag, mycket mysigt!
nu ikväll har jag kollat på stjärnorna på slottet med björn ranelid i spetsen. vilken karaktär va! vilket språk, vilket man!
jag simmar från stranden jag, till stranden du, i havet vi.

och paradise hotel då?! vad hände?! kan någon förklara..?

UPDATE: skönt att
alex shulman är lika förvirrad.
"Kan någon förklara vad fan som hände i paradise hotel? Varför ställde sig inte Anneli med Kristoffer? Ville hon hem?! Så jävla förvirrad nu."

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!:)

Visst har du en cremevit kappa från H&M med avtagbar pälskrage?Tänkte höra hur du tycker den är i storlek?Funderar på att klicka hem den men vet inte vilken storlek jag ska ta, brukar pendla mellan 36 och 38.



Tacksam för svar

Kram

2010-01-06 @ 13:14:21
Postat av: mika

amanda: japp, det har jag! jag tycker att den är normal i storlek, men om du vill ha tjockare kläder under kanske du ska ta den större storleken. kram! :)

Postat av: jennie

Ja vad fan hände i paradise hotel?? Jag blev sjukt irreterad när Annlie ställde sig hos Patrik och sen verkade skit ledsen för att åka hem! När hon så enklet kunde valt Kristoffer.

2010-01-06 @ 22:06:11
URL: http://geekinfashion.blogg.se/
Postat av: alix

dom skulle bilda nya par pga. stefan inte kunde styra över sin jävla kuk! därför kunde inte annelie välja kristoffer. hallåååå ;)

2010-01-06 @ 22:21:44
Postat av: mika

alix: de skulle bara byta rum, men det var inget som sa att dom inte fick välja varandra i parcermonin.

2010-01-06 @ 22:50:53
URL: http://kela.blogg.se/
Postat av: alix

men det är nog så som jag tror. annars skulle hon inte valt patrik och greta skulle inte valt rami..

2010-01-06 @ 23:01:04
Postat av: jennie

Afan..ja men det är nog så som du säger Alex, för verkar ju helt skumt annars!? äntligen en förklaring, har stört mig som fan haha:P

2010-01-07 @ 10:44:44
URL: http://geekinfashion.blogg.se/
Postat av: mamma

läste i nån blogg att dom innan cermonin skriver ner ett 1,a och at 2,a handsval. står någon vid deras 1.a måste dom välja sitt andra ochstår någon redan där måste dom ställa sig vid sitt 1.a. därför blev det som det blev för anneli fick inte stå vi d sitt 1.a val.

2010-01-07 @ 14:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback