recension: elsas mode

igårkväll skulle jag läsa ytterligare lite på elsas mode innan jag gick och la mig, men jag kunde inte sluta läsa och det blev allt färre sidor kvar, så jag läste ut hela.

jag måste ge all cred till sofi fahrman som hunnit skriva en bok samtidigt som hon håller igång så mycket annat.
är du intresserad av mode och bloggar är denna boken ett måste.
den är fylld av namedropping på både märken, bloggar och uteställen.

sen har hon såklart kryddat boken med en romans, lite oskyldigt (eller är det så oskyldigt?) på-krogen-hångel, bloggkrig och svek.

om jag ska ge boken något minus så kunde det varit lite mer spänning i den, men sofi har ju fler chanser på sig.
efter slutet på denna blir man ju sugen att dyka in i nästa direkt, så när kommer den
sofi? :]

några plus får boken för ett otroligt fint och lyxigt omslag och inspirerande bilder innuti boken.

betyg: 4/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback