where did the time go?

jag var ju ledig idag, men var tog all tid vägen?
jag har iofs hunnit tvätta fem (!!) maskiner tvätt, fixat undan diskberget och varit och handlat.
nu ska jag bara orka ställa mig och laga mat också. blir någon gryta med fläskfilé och pasta till!

idag är det exakt fyra veckor till jag fyller år. har fixat så att jag är ledig hela min födelsedag också!
fick igår reda på att eftersom 6:e juni infaller på en lördag i år så får vi ta ut den lediga dagen en annan gång istället, så det kändes rätt lämpligt att ta den på min födelsedag. speciellt eftersom jag hade lyckats dra på mig ett kvällspass - funkar ju inte så bra när man ska bjuda till kalas.
så ja, alla släktingar som läser, ni kan boka upp er då redan nu.

nä, just det - maten var det!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hej mikaela, det var jag som vann den svarta kavajen från h&m :) jag förde precis över pengar men eftersom vi har olika banker så ser du nog det inte förrän imorgon eller senast torsdag :) så du vet



kram

Postat av: Lotta

Vi kommer på kalaset! Jag och Lasse i alla fall!

2009-04-01 @ 08:16:53
Postat av: mormor

Jag har oxå planer på kalas den 28:e

Kram

2009-04-04 @ 22:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback