jobb(-igt)

igår var jag alltså på födelsedagsfest hos sofie. tanken var att jag skulle ta det lugnt. kanske inte ens hänga med ut i stan. sen bestämde jag mig dock för att följa med en stund, men att jag skulle hem senast ett. vem dansade till stängning 03:00? jo, jag såklart. så jävla dålig karaktär. haha!

jag hade väldigt trevligt i alla fall.
tack sofie för förfesten, hoppas du hade kul också. :]

idag ska jag jobba. gud vad tråkigt det ska bli! jag hatar verkligen att jobba på helgen.
jobbar kväll både idag och imorgon. hoppas det är lugnt tempo i alla fall.

Kommentarer
Postat av: alexis

och så började du gråta när du träffade mig! hihi

2009-03-08 @ 19:45:02
Postat av: mika

alexis: gjorde jag ju inte. var ju bara lite dramaqueen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback