and then there was timo

vilket flyt jag har alltså!
förra månaden när jag hade ont om pengar bestämde jag mig för att köpa ett tågkort som bara gäller hemifrån till mitt jobb istället för att ta hela skåne som jag brukar.
ikväll ska jag ju åka till malmö och se på timo räisänen och det hade alltså kostat mig ca 130 spänn fram och tillbaka.
MEN! när jag kom till jobb så var det en kollega som hade skickat ut ett mail om att hon hade ett frikort på skånetrafiken som bara gällde imorgon också och eftersom hon inte själv hade någon nytta utav det så ville hon gärna ge bort det till någon. så jag fick det av henne. :] perfekt, då åker man gratis istället!

nej, nu ska jag fortsätta jobba. yeeey..


Kommentarer
Postat av: Ells

vad jobbar du med? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback