a day in my life

idag har jag varit på ett spännande möte på jobb. det handlade om hur jag ska ta över vd-posten i månadsskiftet.
efter mötet tog jag en ledig eftermiddag och gick på spa/shoppingrunda. helt underbart var det med lite vardagslyx!
kom hem med en ljuvlig trenchcoat från burberry och ett par nya acnestövlar. are they to die for or what?
kvällen avslutades med en trerätters på stans finaste restaurang med stans finaste kille. perfect!

nä, jag skämtade bara. det var inte ett enda ord i den här texten som var sann. jo, jag var på möte på jobb. det handlade om att vi på vår station låg sämst i hela landet.
men det hade varit mycket roligare om det var som jag skrev ovan.
(ja, detta var ett påtvingat blogginlägg. S klagade.)

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha men om det hade varit sant hade det varit perfekt! =)

Postat av: Jossan

vd för vad?

2009-03-11 @ 13:42:24
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se/
Postat av: Linn

haha lät riktigt bra =)

2009-03-12 @ 12:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback