3-minutersmirakel

sitter hemma hos mamma och pappa och spanar på lite nya produkter som måste införskaffas så fort lönen trillar in på kontot.
dels ska jag köpa en ny inpackning och efter att ha läst om aussie's 3 minute miracle reconstructor i sofis mode så ska jag nog satsa på den. vet inte om den har kommit till sverige än eller om den SKA komma, men den finns ju på ebay!
sen måste jag köpa en ny ansiktskräm. S utbildar ju sig till hudterapeut och hyllar dermalogica så fort hon får tillfälle, så det blir förmodligen en därifrån.

nu blir det pizza!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den finns på Kicks och Åhlens :)

Postat av: tam,

jag har den själv... den finns på kicks och åhlens! kan inte säga att det är den bästa jag haft, föredrar isf schwarzkopf's framför denna, men det är en smaksak såklart! ;)

2009-03-22 @ 23:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback